سانی مارکتینگ چیست؟

ما در دفتر سانی تصمیم به برگزاری رویدادهایی مبتنی بر هم افزایی و آموزش دیجیتال مارکتینگ، به همراه ایجاد یک بستر مناسب، دوستانه و کاملا تخصصی -در حوزه دیجیتال مارکتینگ– جهت ایجاد ارتباط سه سویه بین متخصصان دیجیتال مارکتینگ، مشتاقان یادگیری و آموزش، وبازار کار موجود در ایران گرفتیم.

سانی مارکتینگ با حمایت فینووا

سانی مارکتینگ با حمایت فینووا

لذا واژه کاملا نو و تازه سانی مارکتینگ را برای این رویدادها ابداع و انتخاب کردیم.

مباحث اولین رویداد سانی مارکتینگ

اولین رویداد سانی مارکتینگ ، در تاریخ دوشنبه هفتم خردادماه ۱۳۹۷ از ساعت ۶ تا ۸ عصر، با ۳ رویکرد زیر برگزار می شود:

  1. برای مشتاقان یادگیری: تعریف واژه دیجیتال مارکتینگ و مبانی آن از صفر تا صد، به صورت عنوان وار و مختصر
  2. با حضور کارشناسان و متخصصان حاضر: شنود و گفت راجع به دیجیتال مارکتینگ و اصول آن
  3. دوستانی که در جستجوی کوفاندر یا همراه هستند:شبکه سازی و کارشناس یابی!

جهت اطلاع از دیگر رویدادهای، تخفیفات و خدمات ما لطفا عضو کانال تلگرام سانی شوید: «لینک عضویت در کانال تلگرام سانی»

حامی خبری

اوکس تیم ، حامی اولین رویداد سانی مارکتینگ

معرفی اولین رویداد سانی مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ، نیاز اصلی هر کسب و کاری است که به صورت آنلاین فعالیت می کند. در واقع بازاریابی دیجیتال، یک قسمت جدایی ناپذیر در کسب و کارهای اینترنتی است.

استفاده از هر نوع رسانه ای که مربوط به کسب و کارهای دیجیتال است می تواند به بازاریابی دیجیتال ما کمک کند.

به عنوان مثال، با استفاده از بهینه سازی سایتمان برای موتورهای جست و جو می توانیم از طریق موتورهای جست و جو و به ویژه گوگل مشتریان زیادی را با محصولات و خدمات خود آشنا کنیم.

در یک فرصت ۴۵ دقیقه ای، سعی میکنیم مباحث فوق را به صورت عنوان وار معرفی نماییم:

  1. دیجیتال مارکتینگ، از تعریف تا اجرا
  2. زیر مجموعه های دیجیتال مارکتینگ
  3. چرا دیجیتال مارکتینگ؟
  4. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

شنود و گفت

در برگزاری رویدادهای سانی مارکتینگ، -که در تلاش هستیم هر دوشنبه، یک رویداد تخصصی برگزار کنیم- می خواهیم با متخخصان این حوزه آشنا شویم و از دانش و تجربه آنها استفاده نماییم.

لذا ترجیح می دهیم، در هفته های آتی، دوستان شرکت کننده، برگزارکننده رویداد باشند!

در بخش دوم از این رویداد، به شنود و گفت بین متحصصان و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و دوستان حاضر می پردازیم تا بتوانیم با استفاده از نقطه نظراتشان، کسب و کارمان را پر و بال دهیم.

شبکه سازی

در آخرین بخش از این سری رویدادها، می خواهیم یک خط ارتباطی موثر و کاملا رو در رو، بین جامعه کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ، و بازار کار در ایران برقرار کنیم.

دوستان حاضر، در این زمان ۴۵ دقیقه ای می توانند به دنبال کوفاندر بوده و هم تیمی خود را بیابند.

سخنرانان و مدعوین محترم

امیر گودرزی

امیر گودرزی

دیجیتال مارکتر

مدیر وب سایت سانی

اسماعیل نورمحمدی

اسماعیل نورمحمدی

کارشناس ارشد کسب و کار الکترونیک

مدیر وب سایت وب مستر سلام

سید علی علیزاده

سید علی علیزاده

دیجیتال مارکتر

مدیر وب سایت وب برندینگ

فربد وزیری

فربد وزیری

پارتنر گوگل

مدیر وب سایت vdigimarketing.com